Sibel Sisman kimdir?




Medyatava Muhabiri. Hürriyet Gazetesi / Mahmure Yazarı. 

2020 - 2007 yılları arasında CNNTürk, Kanal D, Net D Müzik ve Atv'de Editör olarak görev aldı. 

Evli ve bir çocuk annesi. İstanbul Aydın Üniversitesi Radyo ve Televizyon Programcılığı (2009) mezunu. 


Yazdığı yazılar şimdiye kadar CNNTürkCityLife Turkey Dijital Dergisi'nde ve Hürriyet Gazetesi Mahmure'de yayınlandı.

Bir dönem Kardeş Türküler grub
unda vokal olarak yer aldı. 


sibelizliyor, neden mi?
Geleneksel medya döneminde mesleğe başlamış biri olarak yazmayı, ve yazılarımı paylaşmayı çok seviyorum. 2011 yılından beri sibelizliyor.blogspot.com ile dijital medyadayım.

Çocukluktan bu yana müzikle içiçe büyümüş biri olarak müzik de ayrı bir yere sahip hayatımda. Yazılarımda hayata dair birçok rengi anlatmaya çalışıyorum. Benim için bu renklerin en tatlı tonu müziktir. Müziğin yanı sıra ünlü isimlerle yazılar, seyahat, reklam, sağlık ve kültür - sanat içerikli yazıyorum.
En çok okunan ve merak edilen yazılarımın ingilizce çevirilerini canım kardeşim Özgür Yaşar yapıyor. Huzurlarınızda ona bir kez daha teşekkür ediyorum.

En fırtınalı yağmurlar getirir gökkuşağını,
güneş bir gün bizim için doğacak...


İyi seyirler, iyi okumalar:)

sibelizliyor@hotmail.com.tr
https://instagram.com/sibelizliyor/

Yorumlar

Yorum Gönder